Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се държат климатиците ви в тази жега?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    разлика значителна е до 2000 говорим за дизелите след това не чак толкова много... отделно ако натиснете колата сериозно компа спира компресора с цел да не тежи нищо на мотора да ускорите, изпреварите и т.н.
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
      Аз карам на 24-23* като рядко свалям на 22* на Фуул Ауто. Мисля, че температури под тези не са добре за здравето ни. По отновение на можността, да в ниските се усеща голяма разлика, но във високите при кола с принудително пълнене аз поне не усещам разлика нито във вървенето нито усещам кога се включва и кога се изключва компресора. В ниските или при обороти на празен ход се усеща като включи компресора.
      При мен е аналогично. STR включен и в ниските не се усеща толкова.
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #18
        Абе, с две думи, сега разбирам защо вместо едно просто "off" колегите италианци са сложили "econ".


        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        разлика значителна е до 2000 говорим за дизелите след това не чак толкова много... отделно ако натиснете колата сериозно компа спира компресора с цел да не тежи нищо на мотора да ускорите, изпреварите и т.н.
        Това официално ли е? Преди 20-тина години някой спортни автомобили, като порше и лотус са били така.
        1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
        2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
        1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

        Comment


        • #19
          и при мен не се усеща на 2,4 дизел 136. Има съвсем лека разлика при ускорение на макс, но е слабо доловима. В разхода около 0.5 нагоре на извънградско

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
            При мен е аналогично. STR включен и в ниските не се усеща толкова.
            То СТР-а премахва всички задръжки и на колата и на шофьора, но аз го ползвам само извънградско. Градско нещо с газовата не се погаждат.

            За тези които не усещат разлика с включен и изключен компресор да пробват следното:

            Слизайки по стръмен наклон( примерно в паркинга на някой Мол) на 1-ва предавка при принудителен празен ход на 1200 оборота примерно включете компресора. Ефекта е доста осезаем! Още по-добре се усеща ако климатика не е пускан преди това.
            Last edited by Boby; d.m.y г., 08:38.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              ... А на тези пък,дето климатика им реже много мощността, нека се качат на нещо друго (например шевролет Лачети 1,4 90 коня) и да си пуснат климатика Сигурен съм че ще направят разликата Аз не усещам разлика с и без клима на 166, щото често го сравнявам с 1,6 ТС - е там си е разлика, и то каква
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                ... А на тези пък,дето климатика им реже много мощността, нека се качат на нещо друго (например шевролет Лачети 1,4 90 коня) и да си пуснат климатика Сигурен съм че ще направят разликата Аз не усещам разлика с и без клима на 166, щото често го сравнявам с 1,6 ТС - е там си е разлика, и то каква
                Викаш има разлика, ама с твойте 500 коня под капака не я усещаш?
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от MLaden 145 Покажи съобщение
                  Абе, с две думи, сега разбирам защо вместо едно просто "off" колегите италианци са сложили "econ".




                  Това официално ли е? Преди 20-тина години някой спортни автомобили, като порше и лотус са били така.
                  няма официално така си е на почти всички коли при натоварване компресора изключва
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Точно така Аз го усещам по това, когато си карам на климатик и тръгна да я ръчкам 1-2-3-та (над 5000 оборота) и въздуха от духалките вече не е така студен и някак си се усеща по-влажен...(същия, както като си карал с климатик и натиснеш да го изключиш)...

                    Иначе на турбо колата се усеща пада в мощността много по-малко, отколкото на атмосферката, особено ако тя е някаква малолитражка 1.2, 1.4...
                    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:31.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Точно така Аз го усещам по това, когато си карам на климатик и тръгна да я ръчкам 1-2-3-та (над 5000 оборота) и въздуха от духалките вече не е така студен и някак си се усеща по-влажен...(същия, както като си карал с климатик и натиснеш да го изключиш)...

                      Иначе на турбо колата се усеща пада в мощността много по-малко, отколкото на атмосферката, особено ако тя е някаква малолитражка 1.2, 1.4...
                      Разбира се, веднъж карах корса 1.2 и баира на бул. Черни връх трябваше само на 2-ра да го изкачвам.
                      С други думи, винаги може да е по-зле.
                      1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                      2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                      1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Аз в града и 50 киловата мощност да ми остава не ме бърка. То така или иначе се влачим по задръстванията. На магистралата ми е комфортно около 150-160 км/ч и пуснат климат на около 22-23 градуса и темпомат. Стигам си бързо до крайната точка. Ако се наложи да изпреварвам и да ускорявам до 180 примерно си имам достатъчно ресурс.
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                          Викаш има разлика, ама с твойте 500 коня под капака не я усещаш?
                          Ако беше прочел внимателно, щеше да видиш,че сравнявам печка 136 с малки бензинки . Или може би не си карал малък твинспарк 16V на климатик в жегата. Не виждам къде са ми претенциите за 500 коня, така че ...
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                            аз поне не усещам разлика нито във вървенето нито усещам кога се включва и кога се изключва компресора..
                            И пак да попитам по една стар тема - наистина ли компресора се вкл и изкл като се достигне температура. Т.Е. ако вън е студено , а аз задам по- висока температура той не би трябвало да вклиучи.... защото при мен не е така - винаги е вкл.....
                            sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                            Comment


                            • #29
                              Компресора се изключва само при рязко ускорение, за да може колата да ускори бързо. Дори и зимата компресора си работи (ако ти не си го изключил), за да изсушава въздуха и да не се запотяват стъклата.

                              Comment


                              • #30
                                За да не пускам нова тема - препоръчайте добър сервиз за климатици в София. Интересува ме само профилактика, почистване и премахване на миризма и допълване с фреон. Моля ако някой колега е ходил и е останал доволен да сподели опита си.
                                Благодаря!

                                Comment

                                Working...
                                X